środa, 19 sierpnia 2015

Stolik akwariowy :)

Od kilku lat mam akwarium. Ale chciałem mieć wreszcie porządne, z pokrywą (najlepiej profilowane), bo moje dotychczasowe nie miały pokrywy, ani porządnego oświetlenia i w ogóle były po przejściach. Nie miałem też fajnego stolika pod zbiornik.
W tym roku dostałem się na staż (pozdrawiam Panią Dyrektor P.), wiec finansowo zbliżyłem się do spełnienia marzenia.
To zaczęło się wybieranie, szukanie odpowiedniego akwarium, sklepy, internet itp. Gdy już zdecydowałem jakie, zacząłem projektować i budować stolik pod nie- taki żeby pasował do kominka :) Stolik jak zwykle ze starych płyt meblowych, biały. Musiałem skręcić do niego stelaż, ażeby wytrzymał ciężar akwarium.
I stało się: kurier przywiózł akwarium z pełnym wyposażeniem (72l), skończyłem stolik, przeniosłem rybki i roślinność ze starego do nowego zbiornika i tak się to oto prezentuje jak widać na zdjęciach (brakuje tylko szklanych półek).






A to jest projekt drewnianego stelaża w stoliku.






1 komentarz: