piątek, 7 listopada 2014

Projekt: KOMINEK 2014 :)

Wakacje Wakacje i po wakacjach.....
Tradycyjnie w wakacje wykonuje jakiś projekt: a to wiatrak, piec, a w tym roku wymarzony kominek (tzn. taki kominek- nie do końca kominek heheh).
Projekt szczegółowy już powstał wcześniej:



Mamy piękny lipiec 2014... słońce świeci pięknie, ptaszki ćwierkają (że im gorąco), a ja zbieram gdzie się da (w stodole, po podwórku) płyty wiórowe ze starych mebli.. drzwi babcinej szafy, półki z regałów, ławka szkolna... DO ROBOTY!!! Miarka, ołówek, wyrzynarka i działam z kominkiem- w zasadzie to atrapą, obudową :)
Najpierw przed warsztatem, później przeniosłem się do garażu bo pogoda się psuła... i tak tydzień pracy,  na weekendzie wyjazd  do Tucholi, a następnie trzy dni dalszych prac.
Nie będę kłamał, że wszystko szło pięknie, bo nie zawsze udało mi się równo wyciąć czy złożyć, ale wszystko miałem pod kontrolą :)


Tutaj przymierzanie elementów w garażu.




Tutaj już po złożeniu, przyklejeniu styropianowych listew, zaszpachlowaniu, wygładzeniu i pierwszym malowaniu (olejny, biały mat):




A tutaj ponowne malowanie białą farba, wypełnienie jarzębinką środkowego pasa oraz korekta ścian za kominkiem (troszkę się wybrudziły przy pracy) 



I proszę: wyschnięty gotowy kominek.



Tutaj próba montażu lampki led (do dziś nie zamontowałem jej jeszcze)




2 komentarze:

  1. Piękne dzieło! :) Pozdrowienia z Katowic!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ!!! Ja również pozdrawiam... z urokliwego Tuszowa :)

    OdpowiedzUsuń